15 Σεπ 2010

Έλεος πια με αυτούς τους αυτόκλητους σωτήρες της υγείας μας!

Ζουν ανάμεσά μας, ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια και έχουν γίνει πια ανεξέλεγκτοι. Όλοι αυτοί οι πουριτανοί, φαρισαίοι της τάξης και της ηθικής που με τον μανδύα των ΜΚΟ, των εθελοντικών ομάδων, των επιστημονικών οργάνων κλπ, δρώντας σαν λομπίστες, το ‘χουν βάλει αμέτι μουχαμέτι να σώσουν την υγεία, την ψυχή μας, την κοινωνία και παρεμπιπτόντως το κράτος. Μετά λοιπόν από τους φανατικούς αντικαπνιστές και τις οργανώσεις τους που ξεσάλωσαν τα περασμένα χρόνια, τώρα και με πρόσχημα την οικονομική κρίση, εμφανίζονται καινούρια φρούτα. Όπως το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), το οποίο με επιστολή που απέστειλε στον υπ. οικονομικών, στον πρωθυπουργό και άλλους, αναφέρει:

Επιθυμούμε να εκφράσουμε τον προβληματισμό μας, για τη σχεδιαζόμενη μεταφορά βασικών καταναλωτικών ειδών (τρόφιμα και είδη καθημερινής χρήσης), στον υψηλό συντελεστή ΦΠΑ. Γνωρίζουμε όλοι ότι οι καταναλωτές των χαμηλών εισοδημάτων αντιμετωπίζουν σημαντικότατα προβλήματα επιβίωσης, λόγω της παρατεταμένης, επί χρόνια, ακρίβειας, στα είδη αυτά.

Μέχρι εδώ καλά. Αφού λοιπόν Κατανοούμε τη δύσκολη οικονομική κατάσταση της χώρας και την ανάγκη ανεύρεσης εσόδων. Όμως, οι έμμεσοι φόροι είναι οι πλέον άδικοι και δυσανάλογοι μετά εισοδήματα των καταναλωτών, προτείνουνε:

* Τα τρόφιμα, τα οποία περιέχουν υψηλά ποσοστά άλατος, ζάχαρης, και λιπαρών π.χ. αναψυκτικά, σνακ (πατατάκια, γαριδάκια, κρουασάν κ.λπ.) κατεψυγμένα, έτοιμα μαγειρεμένα φαγητά (πίτσες κ.λπ.) να ενταχθούν, στον υψηλότερο συντελεστή ΦΠΑ, ο οποίος μπορεί να είναι και μεγαλύτερος του 23%.
* Για τα τρόφιμα, τα οποία δεν περιέχουν υψηλά ποσοστά των παραπάνω αναφερόμενων συστατικών, π.χ. γάλα, ψωμί, γιαούρτι, νωπά φρούτα, λαχανικά, να μειωθεί ο συντελεστής ΦΠΑ, στο μισό του συντελεστή, που ισχύει, σήμερα.

Και καταλήγει:

Η οικονομική πολιτική της χώρας μας, πιστεύουμε ότι πρέπει να συνδυαστεί, με την πολιτική της προώθησης της υγιεινής διατροφής, της Μεσογειακής Δίαιτας και της καταπολέμησης της παχυσαρκίας καθώς επίσης και με την πολιτική προστασίας του περιβάλλοντος. Θεωρούμε ότι η πρότασή μας εντάσσεται, στα πλαίσια της πράσινης ανάπτυξης, προστατεύει την υγεία των καταναλωτών και ταυτόχρονα είναι μια ρεαλιστική πρόταση, η οποία αναγνωρίζει την προβληματική οικονομική κατάσταση της Ελλάδας».

Τι λέτε ρε παλικάρια; Από πού κι ως που έρχεστε και μου διαχωρίζετε τα τρόφιμα σε ‘καλά’ και ‘κακά’ και μου προτείνετε την αύξηση της τιμής κάποιων τόσο, όσο να μην μπορώ να τα αποκτήσω αύριο; Με ποιο δικαίωμα έρχεστε να κάνετε κουμάντο στο στομάχι μου, στην όρεξή μου, στη ζωή μου; Εγώ γουστάρω να τρώω προϊόντα έτοιμα, αναψυκτικά, σνακ, αλατισμένα, γλυκά και λιπαρά. Εσάς τι σας κόφτει και θέλετε να με κάνετε, με τα μειωμένα έτσι κι αλλιώς έσοδά μου, να τρέφομαι μόνο με ψωμί κι ελιές; Τι σας νοιάζει αν δεν προσέχω την υγεία μου και πεθάνω πιο νωρίς από εσάς; Ίσα-ίσα που θα χαρείτε τον brand new world που ετοιμάζετε, περισσότερα χρόνια χωρίς εμάς τους ενοχλητικούς παχύσαρκους, ανθυγιεινούς, αντιδραστικούς και αντιπαραγωγικούς στα πόδια σας.

Επίσης, αφού αυτοπροσδιορίζεστε ως μη-κυβερνητική, μη-κερδοσκοπική Οργάνωση (Ένωση) Καταναλωτών, ανεξάρτητη και ανεπηρέαστη από πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα, δηλαδή όχι θεσμικό όργανο της πολιτείας, και εγώ σαν καταναλωτής και πολίτης δεν θυμάμαι να είμαι μέλος της οργάνωσή σας, παρακαλώ πολύ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ ΕΞ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ. Κρατήστε τις προτάσεις σας για τα μέλη σας. Και τέλος, μιας κι οι πόροι σας προέρχονται από συνδρομές των μελών, Εθνικές και Κοινοτικές επιχορηγήσεις και έσοδα από πωλήσεις εκδόσεων, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΜΕΡΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ.

PS: και βέβαια, παντού κολλάει μια ‘πράσινη ανάπτυξη’, μη χέσω…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου